گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ میکنند!

گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ می‌کند!

گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ میکنند!

اپل به مشکلات داغ شدن بیش از حد آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس اذعان کرده است. این غول فناوری گفت که قاب تیتانیومی گوشی های جدید و طراحی دوباره ان، همانطور که در ابتدا گمان می‌کردند، به این مشکل کمک نمیکند. در عوض، اپل گرمای بیش از حد را به ترکیبی از باگ‌های iOS 17، مشکلات مربوط به برخی برنامه‌ها و یک دوره راه‌اندازی موقت نسبت داد که باعث شد گوشی‌ها داغ‌تر از حد انتظار کار کنند. تا زمان انتشار این خبر که گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ می‌کنند باور این موضوع از این غول فناوری سخت بود.

update ios17 به روز رسانی جدیدios17 

اپل به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای رسیدگی به شکایات کاربران در مورد آخرین مدل‌های آیفون 15 منتشر می‌کند و اطمینان می‌دهد که این تعمیر فقط برای داغ کردن ایفون است و  بر عملکرد آیفون تأثیری نخواهد داشت.

اپل در بیانیه‌ای به The indianexpress گفت: «ما شرایطی را شناسایی کرده‌ایم که می‌تواند باعث داغ کردن ایفون شود. «به دلیل افزایش فعالیت پس‌زمینه، ممکن است دستگاه در روزهای اولیه پس از راه‌اندازی یا بازیابی گرم‌تر شود. ما همچنین یک باگ در iOS 17 کشف کرده ایم که برخی از کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد و در یک به روزرسانی نرم افزار برطرف خواهد شد. مشکل دیگر مربوط به به روز رسانی های اخیر برنامه های شخص ثالث است که باعث بارگیری بیش از حد سیستم می شود. ما در حال همکاری با این توسعه دهندگان برنامه برای رفع مشکلاتی هستیم که در حال حاضر در حال ارائه هستند.”

طراحی و سازه گوشی میتواند عامل داغ کردن باشد

مدت کوتاهی پس از اینکه اپل مدل‌های جدید آیفون 15 پرو را عرضه کرد، بسیاری از کاربران در انجمن‌های اپل، ردیت و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی شروع به شکایت کردند که مدل‌های پیشرفته Pro در حین استفاده بیش از حد داغ می‌شوند. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل،بیان کرد که هر گونه داغ شدن بیش از حد احتمالاً به دلیل “مصالحه” در طراحی گوشی است.

شرکت قصد دارد وزن محصول را کاهش دهد.

اینستاگرام-بازی اسفالت9- برنامه اوبر باعث داغ کردن ایفون میشود

اپل تصریح کرد که به‌روزرسانی‌های اخیر برخی از برنامه‌های شخص ثالث در iOS 17، مانند اینستاگرام، آسفالت 9(اسم بازی) و اوبر، می‌تواند منجر به گرم‌تر شدن دستگاه‌ها از حالت عادی شود. شرکت اپل در حال کار با توسعه دهندگان شخص ثالث برای اجرای اصلاحات است. در نتیجه، اینستاگرام نسخه به روز شده اپلیکیشن خود را در 27 سپتامبر منتشر کرد.

گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ میکند!

استفاده از شارژر مناسب از داغ کردن ایفون جلوگیری می‌کند

در مورد شارژ، اپل اعلام کرد که آیفون 15 پرو و پرو مکس از هر آداپتور USB-C مطابق با استاندارد USB-C، از جمله USB Power Delivery، پشتیبانی می کنند. این شرکت توضیح داد که آیفون شارژ خود را حداکثر تا 27 وات تنظیم می کند و اگر کاربران از شارژر 20 وات یا بالاتر استفاده می کنند، ممکن است به طور موقت گوشی در نتیجه گرم شود.علاوه بر گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس ،شارژر مناسب ، مدت زمان شارژ کردن در تمامی وسیله های الکتریکی مهم است. با رعایت این دو نکته از داغ کردن گوشی ها جلوگیری می‌شود.

گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ میکند!

صفحه پشتیبانی اپل اشاره می‌کند که آیفون ممکن است هنگام راه‌اندازی اولیه، بازیابی آن از نسخه پشتیبان یا استفاده از شارژر های بی سیم(wireless) احساس گرما کند که میتواند دلیل دیگری برای داغ کردن ایفون باشد.

گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ میکند!

طراحی تیتانیوم عامل داغی گوشی

مدل‌های آیفون 15 پرو دارای قاب ساخته شده از تیتانیوم هستند، در حالی که اپل قبلاً از فولاد ضد زنگ برای گوشی‌های رده بالای خود استفاده کرده بود.دو مدل جدید شامل تغییراتی چشمگیر هستند، از جمله تراشه جدید A17 Pro که با استفاده از فرآیند 3 نانومتری TSMC، اتصال USB-C و لنز زوم ساخته شده است.

جمع بندی

در این مقاله از 123خرید علت اینکه گوشی ایفون 15پرو و 15 پرو مکس داغ می‌کنند را برایتان بازگو کردیم. موارد زیادی میتواند باعث گرمی بیش از حد شود از جمله  نسخه اپدیت نامناسب، برنامه و بازی سنگین، شارژر نامناسب و جنس بدنه. امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد، همچنین اگر گوشی 15پرو یا 15پرو مکس دارید، داغ میکنند تجربیات خود را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید. منتظر تمامی نظرات، انتقاد های شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!