سامسونگ Galaxy S23 FE

سامسونگ Galaxy S23 FE 

بعد از معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE کمپانی سامسونگ دیگر از خانواده نسل جدید FE رونمایی نکرد. به همین علت خبرهایی پخش شد که سامسونگ تولید خانواده FE یا  Fan Edition را متوقف کرد. طبق اطلاعاتی که منتشر شده گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE در سه ماهه سوم سال 2023 منتشر می‌شود ولی فقط در بازارهای منتخب در دسترس قرار می‌گیرد. عرضه گسترده‌تر این گوشی در بازار سراسر دنیا در سه ماهه چهارم 2023 و در سه ماهه اول 2024 اتفاق می‌افتد.

گوشی‌های موبایل نسل جدید خانواده FE با پردازنده Exynos 2200 و پردازنده گرافیکی Xclipse 920 مجهز به AMD  عرضه خواهد شد. طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد این گوشی با باتری و با شماره مدل EB-BS711ABY منتشر می‌شود که با توجه به شایعات قبلی که شنیده بودیم درباره گوشی و شماره مدل با یکدیگر همخوانی دارد. با توجه به شایعات گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE با شماره مدل SM-S711 در آینده وارد بازار می‌شود. طبق شنیده‌ها این گوشی دارای باتری به  ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE با تراشه اگزینوس در جهان عرضه می‌شود

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 که به تازگی وارد بازار شد تنها از پردازنده اسنپدراگون کوالکام پشتیبانی می‌کند. ولی با سری جدید سامسونگ قصد دارد اسکریپت را تغییر بدهد. موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE در همه بازارها از تراشه اگزینوس 2200 قدرت می‌گیرد. تراشه Exynos 2200 در گوشی‌ موبایل سامسونگ گلکسی S22 که در اروپا عرضه شدند،استفاده شده است و قدرت مورد نیاز این گوشی را تامین می‌کند. طبق شایعات تراشه Exynos 2200 قدرت مورد نیاز گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اف ای را در سراسر دنیا تامین می‌کند.اولین تراشه سامسونگ که با پردازنده گرافیکی AMD کار می‌کرد و باید صادقانه بگوییم که بسیار عملکرد نامناسبی داشت.به همین خاطر است که کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته در گوشی جدیدش از پردازنده کوالکام استفاده کند.

از عمر پردازنده Exynos 2200 تا زمان معرفی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE دو سال می‌گذرد به همین خاطر انتظار داریم مشکلات و ایراداتی که در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 شاهدش بودیم اتفاق نیفتد. بنابراین سامسونگ اگر می‌خواهد گوشی جدیدش را با این تراشه به بازار ایالات متحده به فروش برساند باید از عملکرد این تراشه مطمئن شود. از عمر پردازنده Exynos 2200 تا زمان معرفی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE دو سال می‌گذرد به همین خاطر انتظار داریم مشکلات و ایراداتی که در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 شاهدش بودیم اتفاق نیفتد. بنابراین سامسونگ اگر می‌خواهد گوشی جدیدش را با این تراشه به بازار ایالات متحده به فروش برساند باید از عملکرد این تراشه مطمئن شود. 

دوربین موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE ارتقا پیدا کرده است

احتمالا موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE در بخش دوربین بهبود داشته و دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل می‌باشد. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE و  Galaxy S21 FE از همان دوربین 12 مگاپیکسلی گوشی‌های موبایل سامسونگ  Galaxy S20 و  Galaxy S21 با همان استانداردها استفاده می‌کنند.

با بهبود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در موبایل سامسونگ گلکسی اس22 و گلکسی اس 23 شایعاتی به گوش می‌رسد که محصول جدید کمپانی سامسونگ نیز از این دوربین ارتقا یافته استفاده کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE

سخت‌افزار و باتری

موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE با حافظه ذخیره‌سازی 256،128 گیگاباتی وارد بازار می‌شود و انتظار داریم با رم‌های 8،6 گیگابایتی همراه باشد. به علاوه موبایل سامسونگ گلکسی اس23 اف ای از همان باتری نسل پیشین 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

نتیجه‌گیری

آخرین سری گوشی موبایل از خانواده FE یا (Fan Edition)، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE بود که در ژانویه 2022 وارد بازار شد. از سال 2022 سامسونگ جانشین بعدی خانواده   FE را معرفی نکرد ولی اکنون شایعات و خبرهایی به گوش می‌رسد که در اواخر سال 2023 و اوایل سال 2024 سامسونگ گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE خود را وارد بازار می‌کند.  طبق گفته‌ها این گوشی دارای طراحی با حاشیه‌های ضخیم و ناهموار است و در پنل پشتی دوربین سه‌گانه دارد. لازم به ذکر است که این گوشی گواهینامه C3 را دریافت نموده است که خبر راه‌اندازی این گوشی را تایید کرده است. 

گواهینامه C برای گوشی‌ موبایل سامسونگ گلکسی اس 23 اف ای از طریق MySmartPrice با شماره مدل SM-S7110 قابل مشاهده است. به علاوه این گواهی نامه قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد و شارژ سریع 25 واتی را پشتیبانی می‌کند. انتظار داریم این گوشی از قابلیت‌های 5G، GPS، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3 و NFC پشتیبانی کند. درباره صفحه نمایش این گوشی انتظار داریم که اندازه صفحه نمایش این گوشی  6.4 اینچ از جنس Super AMOLED باشد.

مجموعه 123 خرید در این مقاله سعی کرده به شایعاتی که درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE بپردازد. 

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!