چگونگی استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی

چگونگی استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی

در گوشی‌های اندرویدی نیز همواره تعداد زیادی ایموجی‌ وجود دارد اما برخی از ایموجی‌های چشم نواز در آیفون توسط اندروید ارائه نمی‌شوند. شاید برایتان پیش آمده باشد که ایموجی ارسالی باز نمی‌شود و یا به شکل یکUnicode  قابل رویت است. در برخی موارد نیز ایموجی‌ها در آیفون یک شکل و در سامسونگ شکل دیگریست که شما عینناً شکل آیفون را دوست دارید. اما اگر شما علاقه‌مند به استفاده از این ایموجی‌های آیفون به شکل خودش هستید نگران نباشید. راه‌حلی برای استفاده از این ایموجی‌ها وجود دارد. حال سوال این است که استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی چگونه امکان‌پذیر است. با ما همراه باشید تا مراحل گام به گام چگونگی استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی نسخه 4.1 بالاتر را برایتان شرح دهیم.  

استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی

بهترین راه برای استفاده از ایموجی‌های آیفون نصب برنامه صفحه کیبورد می‌باشد. شما می‌توانید صفحه کلیدها را ازGoogle Play بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا از ایموجی‌های خاص آیفون برخوردار شوید. برای اینکار ما به شما دو برنامه  Green Apple Keyboardو iOS Emoji for Android را پیشنهاد می‌دهیم. در زیر مراحل استفاده از این دو برنامه را برایتان آوردیم.

استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی با برنامه Green Apple Keyboard

اولین برنامه که برای استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی به شما پیشنهاد می‌دهیم Apple Green است که در ادامه کار با آن را شرح می‌دهیم.

  • ابتدا در Google Play برنامه Apple Green را پیدا کنید و پس از دانلود آن را نصب کنید.
  • برنامه را باز کرده و دستورالعمل‌ها را دنبال نمائید.
  • سپس برنامه Apple Green را فعال کنید.
  • بعد از نصب این برنامه لازم است که در Manage on-screen keyboards این کیبورد را فعال کنید.
  • در این مرحله باید صفحه کلید وردی را به Apple Green تغییر دهید.

  • با انجام مراحل فوق صفحه کلید سفارشی می‌شود و می‌توانید عملکرد و یا ظاهر آن را تغییر دهید.

در آخر هنگامی که شما مراحل فوق را انجام دادید، برای تایپ، صفحه کلید Apple Green در گوشیتان ظاهر می‌گردد که شما می‌توانید قسمت emoji آن را انتخاب نمائید. در حقیقت این برنامه یک راه برای استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی می‌باشد.

iOS Emoji for Android

استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی

طبق تجربیات کاربران این برنامه با وجود دسترسی‌های اولیه خود کارایی خوبی دارد. با وجود اینکه ممکن است برخی اشکالات در آن دیده شود. برای استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی ابتدا باید برنامه iOS Emoji for Android را از Google Play دانلود کنید. بعد از اینکه شما این برنامه را نصب کردید با دنبال کردن دستورالعمل‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. در ابتدای امر باید این کیبورد را در تنظیمات به عنوان صفحه کلید ورودی انتخاب نمائید. قابل ذکر است که این صفحه کلید ممکن است فاقد برخی از ویژگی‌های کاربر پسند باشد.

جمع‌بندی

گاهاً کاربران علاقه‌مند به استفاده از ایموجی‌های آیفون برای اندروید هستند. به همین منظور چگونگی استفاده از ایموجی آیفون در گوشی اندرویدی یکی از سوالات مطرح در این حوزه است. در این مقاله از مجموعه 123 خرید ما دو برنامه مناسب برای استفاده از ایموجی‌های آیفون برای اندروید را برایتان عنوان کردیم و تا حدودی چگونه راه‌اندازی و استفاده از آن را نیز بیان کردیم. اگر شما نیز تجربه استفاده از برنامه‌ای برای ایموجی‌های آیفون را دارید با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!