نحوه شارژ کردن ایرپادها

نحوه شارژ کردن ایرپادها

اگر از کاربرانی هستید که علاقمند به ایرپاد هستید باید اطلاعاتی راجب AirPods و جعبه شارژ آن داشته باشید. به علاوه باید اطلاعاتی درباره چگونگی طول عمر بیشتر باتری به دست بیاورید. برای شارژ کردن AirPods آن‌ها را درون جعبه مخصوص خود قرار دهید. کیس ایرپاد شما شامل شارژرهای بسیاری است. و به طور کامل برای AirPods شما طراحی شده است؛ بنابراین زمانیکه کاربر در حال حرکت است می‌تواند AirPods خود را شارژ کند. برای اینکه ایرپاد شما همیشه شارژ را درون خود نگه دارد، زمانیکه از آن استفاده نمی‌کنید آن را درون جعبه مخصوص قرار دهید.

نحوه شارژ کردن ایرپادها

کیس AirPods خود را شارژ کنید  

کاربر می‌تواند کیس شارژ MagSafe یا همان کیف شارژ بی‌سیم خود را با یک کابل شارژ که دارای گواهی استاندارد Qi است؛ شارژ کند. توجه کنید که کیس ایرپاد خود را در زمانیکه چراغ اعلان آن رو به بالا و درب آن بسته می‌باشد برروی شارژر قرار دهید. چراغ اعلان باید میزان شارژ فعلی را به مدت 8 ثانیه نمایش دهد. اگر جزو کاربرانی هستید که ایرپاد پرو (نسل اول و دوم) و یا ایرپاد (نسل سوم) را دارید زمانیکه کیس در حال شارژ، کیس را لمس کنید تا مطلع شوید شارژ ایرپاد پرو یا ایرپاد (نسل سوم) در حال شارژ (نسل کهربایی) و یا شارژ کامل (چراغ سبز) است. به علاوه می‌توانید کیس شارژ MagSafe را (Lightning یا USB-C) برای AirPods Pro (نسل دوم) با شارژر Apple Watch شارژ کنید.

نحوه شارژ کردن ایرپادها

برای شارژ کیس از اتصال سیمی  استفاده می‌کند. در کنار AirPods کابل لایتنینگ نیز عرضه می‌شود که به درگاه لایتنینگ برروی کیس وصل می‌شود. اگر جزو کاربرانی هستید که AirPods Pro (نسل دوم) با کیس شارژ MagSafe (USB-C) دارید، کابل USB-C را که در کنار AirPods Pro عرضه می‌شود به درگاه USB-C بر روی کیس خود متصل کنید. همچنین طرف دیگر کابل را به شارژ یا پورت USB متصل کنید. کاربر قادر است کیس را بدون ایرپادهای داخل به شارژ متصل کند که تنها کیس شارژ شود. هنگامیکه از شارژ USB آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید و یا به مک خود متصل می‌کنید سریع‌ترین شارژ را انجام می‌دهید. 

اعلان صدای AirPods Pro را غیر فعال کنید

محفظه شارژ MagSafe (USB-C) برای AirPods Pro زمانیکه به شارژر متصل می‌کنید و شروع به شارژ کردن می‌کند و یا شارژ باتری کم است، صدا پخش می‌کند. کاربر قادر است این صدای اعلان را به روش‌های زیر غیر فعال کند؛

  1. زمانیکه AirPods Pro را در گوش خود قرار می‌دهید و به دستگاه‌های iPhone، iPad یا iPod touch متصل هستید، به قسمت تنظیمات بروید
  2. نام AirPods خود را پیدا و لمس کنید
  3. در این قسمت گزینه فعال کردن صدای کیس شارژ را غیر فعال کنید

چراغ‌های اعلان AirPods را بشناسید 

  • جعبه شارژ: MagSafe  چراغ اعلان در جلوی کیس قرار دارد

  • جعبه شارژ بی سیم: چراغ وضعیت در جلوی کیس قرار گرفته است

نحوه شارژ کردن ایرپادها

  • کیس شارژ شارژ لایتنینگ برای AirPods (نسل اول و دوم): چراغ وضعیت درون کیس شارژ میان گوشی‌های ایرپاد قرار دارد.

  • کیس شارژ لایتنینگ برای AirPods (نسل سوم): چراغ وضعیت در جلوی کیس قرار دارد.

اگر AirPods درون کیس باشد و درب آن باز باشد، چراغ وضعیت شارژ AirPods را نمایش می‌دهد. زمانیکه AirPods داخل کیس قرار ندارد، چراغ وضعیت کیس را نمایش می‌دهد. چراغ سبز رنگ به معنا شارژ کامل و رنگ کهربایی از شارژ کامل کمتر است.

 زمانیکه کاربر کیس ایرپاد خود را به شارژر متصل می‌کند و یا کیف شارژ MagSafe یا کیف شارژ بی‌سیم را برروی یک تشک شارژ که دارای گواهی Qi است بگذارد، چراغ وضعیت در مدت زمان 8 ثانیه روشن می‌شود. اگر نور سفید در حال چشمک زدن باشد به این معناست که AirPods آماده راه‌اندازی با دستگاه مورد نظر شما است. ولی اگر چراغ رنگ کهربایی در حال چشمک زدن باشد خبر از این می‌دهد که باید AirPods را مجدد راه‌اندازی کنید.

درصد باتری را بررسی کنید

کاربر می‌تواند درصد باتری AirPods را از دستگاه‌های iPhone، iPad، iPod touch و یا Mac مشاهده کند.

نحوه شارژ کردن ایرپادها

  • درب کیس را همراه با ایرپادها در داخل باز کنید و کیس را در فاصله نزدیک با iPhone، iPadو یا iPod touch نگه دارید. چند ثانیه صبر کنید تا وضعیت شارژ ایرپادها را مشاهده کنید.

  • به علاوه می‌توانید شارژ ایرپادهای خود را با ویجت باتری در iPhone، iPad  یا iPod touch بررسی کنید. هزینه کیس شما تنها زمانی قابل مشاهده است که یک ایرپاد حداقل درون کیس باشد.

نحوه شارژ کردن ایرپادها

  • در Mac چطور ببینیم

در Mac سه روش وجود دارد برای مشاهده درصد باتری ایرپادها؛

  1. درب کیس را باز کنید و یا AirPods را از درون کیس بیرون بیاورید
  2. در نوار منو بر روی بلوتوث کلیک کنید
  3. نشانگر را روی AirPods در منو نگه دارید

نیتجه‌گیری

در این مقاله نحوه شارژ کردن ایرپادها را بررسی کردیم. برای شارژ کردن ابتدا AirPods را باید درون کیس قرار دهید و بعد از  20 دقیقه ایرپاد به طول کامل شارژ می‌شود. به علاوه درصد باتری ایرپاد را بررسی کنید. برای ایرپاد باید از کابل شارژ استاندارد و اورجینال استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!