آنچه در رویداد گلکسی Unpacked 2023 اتفاق می‌افتد

رویداد گلکسی Unpacked 2023

یکی از وقایع مهم در حوزه تکنولوژی رویداد گلکسی Unpacked 2023 است. این رویداد توسط کمپانی سامسونگ برگزار می‌شود و معمولاً گوشی هوشمند و سایر گجت‌های بروز و جدید در آن رونمایی می‌شوند. حال ما در این مقاله قصد بررسی رویداد گلکسی Unpacked 2023 را داریم. دستگاه‌ها و گوشی‌هایی که در این رویداد رونمایی می‌شوند را بررسی می‌کنیم و مختصر توضیحی درباره آن بیان می‌کنیم. طبق پیش بینی‌ها تمرکز این رویداد بر روی تاشوها است و ممکن است در کنار آن برخی محصولات دیگر نیز معرفی شوند.

رویداد گلکسی آنپکد چیست؟

مراسم گلکسی آنپکد یکی از رویدادهایی است که توسط کمپانی سامسونگ برگزار می‌شود. در این رویداد محصولاتی مانند تبلت، گوشی موبایل، ساعت و دیگر لوازم صوتی دیجیتال معرفی می‌شود. مراسم آنپکد ممکن است در سال چندین بار اتفاق بیافتد اما دو رویداد آن به صورت تضمینی برگزار می‌شود. یکی از آن‌ها در اوایل بهار برای معرفی پرچمداران سری S و مراسم دیگر در اواخر تابستان است که قبلاً برای گلکسی نوت‌ها بود و در حال حاضر بیشتر بر روی گوشی‌های تاشو متمرکز است. اولین مراسم 2023 در ماه فوریه برگزار شد و در آن از گوشی S23 و لپ‌تاپ‌های جدید Galaxy Book 3 رونمایی شد.

تاریخ برگزاری رویداد گلکسی Unpacked 2023

رویداد گلکسی Unpacked 2023

طبق ادعای سامسونگ این رویداد در اواخر جولای تشکیل می‌شود اما هنوز تاریخ رسمی از آن اعلام نشده است. نکته اعجاب انگیز درباره این رویداد این است که برای اولین بار احتمالا در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. برگزاری این مراسم در سئول به علت اینکه شهر کانون نوآوری گوشی تاشو است مهم تلقی می‌شود. با وجود عدم تعیین تاریخی دقیق برای برگزاری رویداد گلکسی Unpacked 2023 سایت‌های کره‌ای Chosun Ilbo و WinFuture آلمان، هر دو تاریخ احتمالی برگزاری این مراسم را 26 جولای اعلام کردند و از طرف دیگر Chosun Illbo پیش‌بینی می‌کند که گوشی‌هایی که در این رویداد معرفی می‌شوند در تاریخ 11 آگوست به فروش می‌رسند.

مشاهده آنلاین رویداد GALAXY UNPACKED 2023

برخی از افراد هستند که علاقه‌مند به پیگیری لحظه‌ای اخبار رویدادهای بزرگ هستند. اگر شما هم می‌خواهید به صورت لحظه‌ای از اتفاقات رویداد گلکسی آنپکد با خبر شوید می‌توانید پخش زنده آن را از اتاق خبر آنلاین و یا کانال یوتیوب تماشا کنید.

آنچه در رویداد گلکسی آنپکد معرفی می‌شود

به طور دقیق مشخص نیست که در این مراسم چه دستگاه‌هایی رونمایی می‌گردند اما گوشی‌ تاشو زد فلیپ 5 به طور قطع معرفی می‌شود. در ادامه به بررسی مواردی که احتمال معرفی آن‌ها وجود دارد می‌‎پردازیم.

گوشی Z Fold 5

طبق شایعات گلکسی زد فولد 5 به عنوان گران‌ترین گوشی تاشو به روزرسانی‌هایی دارد. برای چیپست این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 2 در نظر گرفته شده است. این گوشی هم از نظر عملکرد کلی دستگاه و هم مصرف بهینه انرژی ارتقا و به روز رسانی می‌شود زیرا عملکرد باتری در زد فولد 4 کمی اذیت‌کننده بود. در بخش طراحی نیز این گوشی مانند کتاب باز میگردد تا نمایشگر بزرگتر ارائه شود. اما نازک‌تر و سبک‌تر شدن این گوشی نسبت به نسل قبلی آن مطرح است و از طرف دیگر لولای آن مقاوم‌تر می‌باشد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که زد فولد 5 با قیمت کمتری عرضه شود.

گوشی Galaxy Z Flip 5

رویداد گلکسی Unpacked 2023

طبق پیش‌بینی‌ها این گوشی هم مانند برادر بزرگتر خود زد فولد 5 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برخوردار می‌باشد. علاوه بر این لولای مقاوم زد فولد 5 در گوشی Z Flip 5 هم استفاده می‌شود و به واسطه آن چین و چروک کمتری در صفحه نمایش داخلی ایجاد می‌شود. نسخه z filip که در حال حاضر در بازار موجود است نمایشگر 1.9 اینچی دارد اما انتظار می‌رود Galaxy Z Flip 5 از نمایشگر 3.5 اینچی برخوردار شود و میزان اندازه نمایشگر افزایش یابد. البته پیش‌بینی می‌شود که عملکرد دوربین و عمر باتری زد فیلیپ 5 با پیشرفت‌های خود به سطح s23 نزدیک شود. حال باید منتظر ماند تا در رویداد گلکسی آنپکد 2023 از این گوشی تاشو رونمایی شود.

Galaxy Tab S9

امکان دارد علاوه بر تاشوها در رویداد گلکسی Unpacked 2023 از تبلت‌ها نیز رونمایی شود. تبلت گلکسی Tsb S9 در یک نسخه پایه، یک نسخه پلاس و یک نسخه اولترا عرضه شود. همانند دو گوشی تاشو جدید، انتظار می‌رود که چیپست این گوشی نیز اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. به علاوه ممکن است نمایشگر تبلت s9 از نوع OLED شود تا یک پیشرفت نسبت به s8 برای آن محسوب شود. به طور کلی گلکسی تب اس 9 شبیه به نسل‌های قبل خود است اما در مدل پلاس آن دوربین شبیه به s23 می‌باشد.

ساعت Galaxy Watch 6

رویداد گلکسی Unpacked 2023

در سال‌های گذشته روزهای پایانی مراسم Galaxy Unpacked برای نمایش ساعت هوشمند استفاده می‌‎شد به همین دلیل احتمال دارد که از واچ گلکسی 6 در روزهای پایانی این رویداد رونمایی شود. البته قابل ذکر است با عدم اشاره به گلکسی واچ 6 در هیچ یک از گزارش‌های پیش بینی‌کننده رویداد 26 جولای، اطمینان کمتری در مورد رونمایی از این ساعت هوشمند وجود دارد. به طور کلی شایعات درباره تبلت و گوشی‌های تاشو نسبت به واچ گلکسی 6 بیشتر است. طبق شایعات نمایشگر Galaxy Watch 6 شیشه‌ای و خمیده است و باتری آن نیز احتمالاً بزرگ‌تر باشد. (شایعات حاکی از پشتیبانی واچ گلکسی از نظارت بر قند خون هستند که احتمال دارد در واچ گلکسی 6 این اتفاق بیفتد.)

Samsung mixed reality headset

در مراسم آنپکد که در ماه فوریه برگزار شد مدیران کوالکام و گوگل به مسئولان سامسونگ بر روی صحنه پیوستند و از تلاش مشترک برای ساخت پلتفرم جدید با واقعیت ترکیبی سخن گفتند. البته اینکه محصول در این برهه زمانی آماده باشد کمی دور از ذهن است اما این امکان نیز وجود دارد که از پیشرفت‌های سامسونگ در این زمینه مطلع شویم. از طرف دیگر با توجه به اینکه اپل یک ماه قبل از هدست واقعیت ترکیب خود رونمایی کرد، احتمال می‌رود که سامسونگ در مورد تلاش‌های موفقیت آمیز خود با کوالکام و گوگل صحبت کند.

گوشی Galaxy S23 FE

رویداد گلکسی Unpacked 2023

باید گفت با محبوبیت و قرارگیری خوب گلکسی a54 بین گوشی‌های هوشمند و با توجه به اینکه این گوشی از ویژگی‌های خوب در کنار قیمتی مناسب برخوردار است، احتمال اینکه سامسونگ s23 fe عرضه شود بسیار کم است. البته که برخی از شایعات نیز از عرضه این مدل در نیمه دوم سال 2023 حکایت دارند. این زمان می‌تواند منطبق با رویداد گلکسی آنپکد باشد. توجه کنید که احتمال دارد که سامسونگ گوشی پرچمدار خود را در نسخه کوچیک‌تر عرضه کند و یا به طور کلی از رونمایی آن صرف نظر کند. با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برخوردار نخواهد بود، احتمال معرفی آن کمتر نیز می‌شود.  

جمع‌بندی

در این مقاله ما مختصر توضیحی درباره رویداد گلکسی Unpacked 2023 برایتان شرح دادیم. البته توجه کنید که این مطالب تنها پیش بینی هستند و با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق این مراسم مشخص نیست ممکن است که همه چیز تغییر کند. تنها احتمال می‌رود که این مراسم در 26 جولای 2023 در سئول کره جنوبی برگزار شود و عمده تمرکز آن بر گوشی‌های تاشو باشد. با 123 خرید همراه باشید تا شایعات بیشتر در مورد تبلت، گوشی تاشو، ساعت هوشمند و … را برایتان شرح دهیم.رویداد گلکسی آنپکد 

دیدگاهتان را بنویسید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!