رویه بازگرداندن کالا

  • اگر از محصول خریداری شده به صورت مناسب استفاده و نگهداری نکنید و آن را در معرض (سقوط، تماس با آب وسایر مایعات و گرد و غبار و …) در طول ۷ روز قرار دهیم.
  • تغییر و تعمیر در سرویس محصول توسط افراد غیر مجاز.
  • خرابی‌هایی که بر اثر استفاده از لوازم جانبی غیر مجاز همانند پاوربانک یا باتری تایید نشده توسط شرکت ارائه‌دهنده به وجود بیایند.
  • خرابی یا دستکاری شماره IMEI که بر روی جعبه گوشی یا کارت گارانتی درج شده است.
  • نصب نرم‌افزارهای و برنامه‌هایی که مورد تایید از سوی شرکت ارائه دهنده نیستند.

شما می‌توانید از طریق فرم مرجوعی کالا که در حساب کاربری‌تان وجود دارد و همچنین تماس با واحد پشتیبانی سایت نسبت به ثبت درخواست مرجوعی محصول خود اقدام نمائید. 

برای انجام این کار می‌توانید در حساب کاربری خود فرم مرجوعی کالا را تکمیل کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

یکی از اصول اساسی ما در مجموعه 123 خرید، مشتری مداریست و در همین راستا تمام تلاش خود را بکار برده‌ایم تا کالا و محصولات با کیفیتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. چنانچه شما مشتریان عزیز به هر دلیلی خواستار مرجوع کردن محصول خریداری کرده خود باشید، در صورت رعایت تمام شرایط مرجوعی می‌توانید به راحتی کالا را به انبار ما بازگردانید.

  1. در ابتدا کارشناسان مجموعه 123 خرید  در بخش خدمات پس از فروش به بررسی مشکلات مطرح شده توسط کاربران می‌پردازند.
  2. با بررسی علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان این علل‌ها طبق شرایط و قوانین تایید یا رد می‌شوند.
  3. پس از بررسی موارد مطرح شده توسط کارشناسان در صورت تایید مشکل کالا و تشخیص قابل تعمیر بودن آن، گوشی پس از رفع نقص و مشکل تحویل شما داده می‌شود و در صورت عدم تایید، کالا مجدد به شما بازگردانده می‌شود.

*چنانچه شما از تحویل کالای سالم و بدون مشکل خودداری کنید، کالای ذکر شده به صورت امانت در مدت یک ماه نزد مجموعه 123 خرید و در واحد خدمات پس از فروش محفوظ می‌ماند. با انقضای این مهلت مجموعه 123 خرید هیچگونه مسئولیتی را در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن و یا حتی مفقود شدنش قبول نخواهد کرد.*

مجموعه 123 خرید یک وب‌سایت فروش آنلاین است که حق بازگردانی کالا طبق شرایط صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرف‌‌کننده می‌باشد (اگر شما کالایی را با تعداد بالایی سفارش دهید که جنبه مصرفی نداشته باشد امکان مرجوعی آن نیز وجود ندارد.)
 

**با توجه به نوسانات که در بازار صورت می‌گیرد در صورت مرجوع کردن کالا توسط مشتری وجه بازگشتی بر اساس قیمت روز گوشی محاسبه خواهد شد. این بدین معناست که اگر  گوشی خریداری شده توسط مشتریان با گذشت 6 روز ارزان شد امکان مرجوع کردن آن وجود ندارد.**

در صورتی که شما اقدام به مرجوع کردن محصول خریداری شده کردید باید آن را با تمامی اقلام و ملزومات و هدیه آن بازگردانید.

توجه به این نکته ضروریست که برخی اقلام و کالاها به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و پیرو لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمی‌توانند مرجوع شوند.

هنگامی که شما کالا خریداری شده خود را توسط اداره ی پست تحویل گرفته‌اید برای مرجوع کردن آن نیز باید از همین طریق اقدام کنید.
در صورتیکه کارشناسان خدمات پس از فروش، مرجوعی کالای شما را تایید کنند هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست به حسابتان واریز خواهد شد.
در صورت وجود مغایرت باید حداکثر ظرف 24 ساعت آن را به اطلاع کارشناسان واحد خدمات پس از فروش مجموعه 123 خرید برسانید.
اگر مغایرت در کالای ارسال شده بدون باز کردن و استفاده از محصول قابل تشخیص و مشاهده باشد باید کالا را بدون استفاده و در شرایط اولیه بازگردانید.

توجه داشته باشید که ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصاتی است که در وب‌سایت و در بخش مشخصات فنی محصول درج شده است و استناد به عکس محصول قابل پیگیری نمی‌باشد.

اگر که امکان تشخیص مغایرت محصول ارسال شده تنها با باز کردن بسته بندی امکان‌پذیر است، حتماً کارتن و جعبه اصلی محصولات را نگهدارید و از دور ریختن آن خودداری کنید. چنانچه کالا توسط کاربر ایراداتی از قبیل شکستگی، خط و خش و… پیدا کند امکان مرجوع کردن محصول وجود ندارد.

عموماً گارانتی محصول از زمان صدور فاکتور فروش شما محاسبه می‌گردد. به همین دلیل تاریخ مندرج بر روی برگه گارانتی ملاک انقضای گارانتی محصول محسوب نمی‌گردد.
بله، اگر محصول مشکلی داشت که در هنگام تحویل قابل مشاهده بود می‌توانید از تحویل آن خودداری کنید.
درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!