روش های پرداخت

روش‌های پرداخت 

پرداخت صورتحساب در مجموعه 123 خرید بصورت اینترنتی امکان‌پذیر می‌باشد.

پرداخت اینترنتی

بهترین روش تسویه‌‌ی فاکتور سفارش شما عزیزان پرداخت اینترنتی می‌باشد. برای استفاده از این روش می‎‌توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی که مجموعه 123 خرید در اختیار شما قرار داده است، اقدام به تسویه حساب نمایید. 

مشتریان مجموعه 123 خرید می‌توانند با استفاده کار‌ت‌های عضو شتاب و انتخاب یکی از درگاه‌های پرداخت اینترنی (ملی، ملت، صادرات و پاسارگاد) نسبت به پرداخت مبلغ فاکتور خود اقدام نمایند.

هنگامی که پرداخت شما بصورت صحیح انجام شود، عبارت *پرداخت موفقیت آمیز*  را با رنگ سبز مشاهده می‌کنید و این پیام به منظور ثبت سفارش شما عزیزان می‌باشد.

در این مرحله مجموعه 123 خرید پیامی را برای تأیید سفارش شما ارسال می‌کند.

پس از نهایی شدن ثبت سفارش، تمامی روند آماده سازی و ارسال محصول بصورت اتوماتیک برای شما خریدار عزیز انجام می‌شود و نیاز به پیگیری و حضور شما در شرکت نمی‌باشد.

برای پرداخت اینترنتی به چه مواردی نیاز است؟

برای پرداخت اینترنتی باید به 4 مورد زیر توجه بفرمایید:

  • شماره ۱۶ رقمی درج شده بر روی کارت بانکی
  • رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا
  • CVV2 یا کد امنیتی سه یا چهار رقمی درج شده پشت یا روی کارت بانکی
  • تاریخ انقضای حک شده بر روی کارت که شامل ماه و سال می‌باشد

* اگر کارت بانکی شما فاقد تاریخ انقضاء بود شما قادرید به جای ماه عدد 12 و به جای سال عدد 99 را وارد نمایید.*

* چگونه رمز دوم را تهیه کنم؟ با مراجه به دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرکننده‌ی کارتتان می‌توانید رمز پویای خود را فعال نمایید.*

شرط مرجوع کردن وجه

برای مرجوع کردن وجه چند نکته حائز اهمیت است:

  1. ثبت شماره کارت صاحب پروفایل در حساب کاربری.
  2. حساب بانکی باید به نام صاحب پروفایل ثبت شده باشد.
  3. خریداران زیر سن قانونی که فاقد عابر بانک شخصی هستند؛ می‌توانند شماره کارت والدین خود را وارد نمایند و اولویت با شماره حساب پدر است.
  4. با وارد کردن شماره حساب خود در پروفایل شخصیتان که در سایت مجموعه قرار دارد، پذیرفته‌اید که در صورت لزوم بازگشت وجه به حسابتان، ما از این شماره کارت استفاده کنیم و مسئولیت‌های قانونی آن را پذیرفته‌اید.
  5. در صورتی که خرید از کارت دیگری انجام شود و شماره کارت مبدا با شماره‌ی کارت درج شده در حساب کاربری مطابقت نداشته باشد، مجموعه 123 خرید مبلغ مورد نظر را به حساب کارت مبدا باز می‌گرداند.
درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!